8.12.2008

Pick up the reciever, I'll make you a Believer.

Jag masserade Veronica i en kvart.
Sen kliade hon mig på ryggen i sju minuter.
Sen somnade hon.
Datorn var det ja.

Sitter och surfar på Qruiser och spanar in snyggingar,
samtidigt som jag dissar de äckliga gubbarna som tyvärr är en del av Qruiser-paketet.
Det slog mig när jag dreglade över en pudding från malmö att jag har fan Ingen Aning om hur man raggar. Jag skulle inte kunna stöta på någon om personen i fråga kom fram och frågade om vi skulle nuppa. Då skulle jag iofs inte behöva ragga.. men..

Gah.
Jag känner mig lite ensam och kärlekskrank.
Jag vill gå ut och dansa, dansa till något med en tung basgång och sexig text.
Röka några cigg, dra i mig några cider,
skaka lite på höfterna och känna mig attraktiv.
Känna att jag skulle kunna fånga någons öga,
kanske se lite mystiskt ut.
Hell, I'd settle för "Pretty" right about now.

Det blev Synthesize Me - Spellistan, för snyggingen från Malmö var lagd åt det elektroniska hållet.
Ibland vet jag inte riktigt vem jag är.
För två timmar sedan lyssnade jag på Hellström.
Nu varvas Helim Vola, Depeche och E Nomine.

Måste nog skriva av mig.

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Evelina said...

Du är så snygg, attraktiv och fin redan! Inget att oroa sig för - men jag hänger med och dansar, kom så åker vi!