8.05.2008

"Har jag någonsin stött på dig?"

Sitter hemma hos Linus med Charlie och Markus.
(Linus sover, han ska jobba imorgon.)
Vi pratar uteslutande sex, och gamla ligg.
Alla tre är hysteriskt sexuellt frustrerande,
även Markus som nuppade senast för... typ sju timmar sedan.
Det är väl en RFSL U skada.

Det värsta är väl att en av de snyggare människor jag vet vill bli vän med mig på Ansiktsboken,
och människan är i ett förhållande. Ett jättemonogamt förhållande.
Jag inser att jag nu antagligen skrämmer bort typ alla från min blogg;
Men wtf. Då kanske mamma och pappa slutar läsa den...

Jag behöver Sexa.


Åker inom Linköping och hälsar på Grek på vägen hem.
Ses på fredag. Kanske.
Godnatt.

4 comments:

Haje said...

NEJ lilla dottern, ack nej, oss skrämmer du inte.
PKK
Mamma

evelina said...

ahahahahah, bra försök där älsk ;D Jag trodde det skulle funka nästan :p Ses när du kommer hem hoppas jag?

Johanna said...

oh yes, länk till mig :D

Fröken Stina said...

Inte mig och A heller he he he!

Pussissar