8.20.2008

Her legs ran all the way up to Heaven and past Avalon

"Men bryt inte ihop nu,
du är bara en av många människor jag drömt om."

eMiL Jensen spelar ikväll i Manegen kl 22.00.
Att inte dyka upp är en dödssynd.
Mannen är ett geni.

Vad sägs om att lyssna på en av hans senaste låtar;
"Så får du mig ändå?"

http://www.youtube.com/watch?v=SHy2tSLGMEs

Jag jobbar dessutom på en Spellista som ska upp här snart.
Den ultimata spellistan för att cyklanågonstans när du är på bra humör,eller för att gå någonstans när solen skiner och du har en cigg i handen och är fullt nöjd med att vara singel för du vet att du kommer scora snart ändå. Sån där montage-musik som de har i filmer när de vackra människorna skrattar och mår bra. Håll utkik!

// Åh, HERREUD, Jag börjar Svenska Kyrkans Grundkurs om typ fem dagar.//

4 comments:

Evelina said...

Svar: Ofc ses vi snart. I hope :)

Kan inte fatta att jag var korkad nog att missa Emil Jensen igår. Men jag var så in i helvete trött så jag somnade av och till från halv nio. ^^'

Johanna said...

oh herregud en annan har redan börjat skolan :P

J said...

haha jaja, lätt företagsekonomi =) börjar den kursen om 4 veckor :p mjo, 2 ½ år är länge.. känns inte så dock.. =)

Maria said...

Jey, spellista :)

Vi ses på söndag :D