8.03.2008

I Kissed a Girl, and I Liked it.

Varma hälsningar från ett relativt onkyktert Stockholm! >_<
Har nu blivit av med min SthlmPride-Oskuld, Paraden med stort P var idag.
Helt FUCKING fantastiskt. Wow. Oj.
I did mention the Wow, did I?

Är dock lite besviken;
Spenderade två och en halv timme med att från min prima plats på RFSL Ungdoms flak att hejdlöst stöta på en androgyn sexbomb på avstånd. Sexbomben i fråga stötte tillbaka, och det var allmänt trevligt, på ett när-jag-kliver-av-flaket-ska-jag-hångla-dig- sort of way. Sen vek flaket av åt ett håll, och folket som promenade fortsatte åt ett annat. Skjut mig, någon?
Jag är i alla fall en smula onykter.

I Guess that counts for something. Right?

Kanske stanna en natt i Linköping på vägen hem,
Grek är tydligen ensam hemma. Jag kanske blir lite sen hem.
Men ni vet hur det är.

No comments: