8.16.2008

*PopparGlädje*

Haha ^_^ , som de flesta kanske märkte så Kidnappade Evelina min blogg när jag var i Stugan med Päronen och La Hat Familila, och nu har jag en beautyfied blogg som kombinerar det största i mig, det faktum att Gud skapade mig, och att Han älskar mig precis som jag är.
(Nu kräks Evelina lite granna, men det gör inget, för hon gör snygga bloggdesigns.)
TACK EVELINA!

Jag har för övrigt kommit in i världens poppar-period. Folk ger mig mörka blickar när jag pratar om det, men fatta vad glad man blir av att gå nerför Stora Södergatan i Lund, en cigg i handen, solen i ansiktet och Håkan Hellström - Kom Igen, Lena! i öronen.
Fantabulous!

Och jag kan dessutom rekommendera Florence Valentin - Pokerkväll i Vårbygård.
Då står inte en kotte still!

Ikväll är det Kräftskiva hemma hos Silverbergs, och imorgon är det min och Mias prästs första gudstjänst efter dennes semester. Så det blir väl till att pallra sig till NN (-Tillsammans är vi starka) och sjunga lite lovsånger. Jag gillar att jag och Maria har något undermedvetet emot att gå på Gudstjänster när det är någon annan än Dan som står i predikstolen.
Anywho... Mot duschen.

1 comment:

Evelina said...

No problemo baby :) Närdu bytte till paint-designen fick jag idén till denna designen, och sen är jag ju listig och kan ditt lösen :P :P Glad you liked it.

"they're taking the hobbits to Isengaard...." (8)