9.29.2008

The diamond hard look of a cobra.

Lookie! An updated blog!
'lo and behold. Jag kan faktiskt om jag pallar.

Tar en paus i flyttstädet-packet, och läser lite snusk. Inget som slår lika bra som en Remus/Severus när man är riktigt sleten.
Har för övrigt officiellt tre veckors semester från styrelsen från och med idag.
Tyvärr känns det väldigt skönt. Lite dåligt samvete och så, men jaja.
Jag pallar liksom inte riskera min mentala status ännu en gång, bara för att jag har tourettes i handen.

Snart blir'e grejer ska ni se.
På fredag är det major Vegas-retro bash hemma hos syrran som äntligen blir laglig! (Grattis i förskott, tolle!) och sedan är det en vecka kvar tills min auskultation i Helgeands församling, samtidigt som jag ska flytta. Vi ska flytta. Whatevs.
Jag längtar. Därav städningen.

Vilken jag ska fortsätta nu.
Puss.

No comments: