9.15.2008

Man gave names to all the animals..

In the beginning, long time ago.
Bobbie is the shiet.

Jag vet att jag inte har bloggat på aslänge, och igår fick jag till och med skäll för det.
Evlajn ringde (!!) mig och pratade med mig för att se vad som händer i mitt liv istället för att läsa min blogg. Detta verkar ju helt fel och perverst, så jag lovade henne att uppdatera min blogg snarast möjligt. This is for you, my love! <3

Idag har jag (precis som förra måndagen) gått upp 20 minuter över sex bara för att inse att jag faktiskt börjar halv elva. Hur tragiskt är inte det?

Dags att fördriva tiden.

Man gave names to all the animals
In the beginning, in the beginning.
Man gave names to all the animals
In the beginning, long time ago.

He saw an animal that liked to growl,
Big furry paws and he liked to howl,
Great big furry back and furry hair.
"Ah, think I'll call it a bear."

2 comments:

Evelina said...

Du är söt :) :) :)
Och vi ska fika imorgon.

Evelina said...

Tjolahej!
Jag var inne och kollade, att publicera det var inga problem vad jag kunde se (i HP storyn iaf, har inte kollat Angel storyn...).. Och Hp storyn is of to a great start :)

Jag fixade tre stavfel och någon styckeindelning, men annars är allt perfaaa :)

Did I mention I love you for this? And of course many other things. <3