10.25.2008

From Beneath You, It Devours.

Kombinationen kyrka, präst, ledarmöte, tatuering och hela säsong sju av Buffy om nätterna makes for a giddy me.

This is how much I love you.
Always will, too. <3

Christian, 22/10 2008
Grindhouse Tattoo
Östra Vallgatan 43, Lund

Praktiken med en askultativ natur (Tanjas ord, inte mina) är nu över.
Den tog slut lite lagom abrupt, utan något riktigt avslut.
Måste nog maila Tanja (Kyrkoherden) och tacka för deras tid. Känns lite lagom elakt annars.
Detta betyder att höstlovet är i full gång, iaf officiellt på måndag.
Känns fett. Har dock för lite att göra, tror jag.
Evelina, kom hit och nörda med mig!!


-It's a wonder there's room for my brain, what with all the stuff they've put in there.
-Oh, I don't think it takes up that much space.

Oh, and what I would give for some wellwritten Spike/Giles. Or Spike/Xander. Or just possibly, som Angel/Spike/Buffy. I Mean, COME ON! Säsong sju är porr.

3 comments:

Johanna said...

cpfin!

Evelina said...

OMG WTF LOL. Buffy is teh shit. Men jag är inne i CSI just nu. 4 säsonger nere, och kollade på, 4 to go :)

Jag kommer, just say the word. *Love i a huge box with ribbons*

Virrääää said...

MIIIIN ÄR BÄÄÄÄÄÄÄST!woooh!
Ses idag på en fika tolleluring! Ypu are my toll-master! Please teach me som toll-moves! :D::D:D:D:D::D:D:D: