10.28.2008

His penis got diseases from a Chumash tribe!

Nördarna anfaller!
Evelina är här, vilket är fetnajs. Vi har nördat oss igenom två dagar nu,
med en assload av Buffy och Angel, och lite Queen of the Damned och V for Vendetta.
Emellan detta har vi blivit förolämpade av min far som hävdar att vi inte gör något med våra liv, att det är ett fett fel att vi inte duschat idag (även om vi duschade igår) och att jag inte kan städa efter mig.

I Beg To Differ.
Jag må vara sunk, för jag har Höstlov, men grisig är jag fanimej inte.
Snart kommer Sofie hem från Blekinge. Mot Fagottgränden!

He snores.
She wheezes.
Say 'housework' and he freezes.
She eats these skeezy cheeses that I can't describe.

I talk, he breezes
She doesn't know what 'please' is.
His penis got diseases from a Chumash tribe!
The vibe gets kind of scary
Like she thinks I'm ordinary
Like it's all just temporary
Like her toes are kind of hairy
But it's all very well 'Cause god knows, I'll never tell!

Once more, With feeling FTW.

No comments: