10.19.2008

Where you gonna go, Where you gonna sleep tonight?

Amy McDonald är rätt så fantastiskt.
Fixa hem hennes album "This is the life" lite snabbt, om ni inte har något bättre för er.
Gör det även om ni har något bättre för er.

Flytten är väl klart till 85%, något sådant.
Vi ska bara städa det enorma huset ute i åkern, sen kan vi andas djupt en stund.
Åkte till kyrkan imorse, första gången från St. Råby.
Sjukt najs att trean faktiskt går från Linero hela vägen till Nöbbelöv. Man sparar så mycket tid och kraft. NN för life!

Jag älskar min kyrka.
Och min själavårdande präst.
Och det trevliga paret med den hysteriskt söta asiatiska pojken i släptåg.
Och Agneta med lilla 6-månaders-Astrid som är så tjock och söt att man vill äta upp henne.
Jag älskar att vi ska ha ledarmöte på torsdag.
Jag älskar att jag får ventilera på fredag.
Jag är dock lite besviken att tatueringen blir uppskjuten.
Jag var ju så jävla pepp, liksom!!

Nej, nu blir det piratad "Wanted" och popcorn med smörsmak.

1 comment:

Haje said...

Blir den uppskjuten hela livet?! :-))))

Pusssssssssss