11.24.2008

I thought it was all in my head.

But you smiled at me.
And I couldn't for the life of me look away.

Det blir organiserat skolk imorgon.
Jag och Hassel ska glatt skita i tisdag-på-Hvilan och leka konfaledare på NN hela dagen imorgon. Det var inte ens vår idé. Så låg-kyrkliga är vi >_<

Dessutom;
Nicholas Cage i National Treasure är ju typ.. helt okej att titta på.
Alltså; man kan ju stå ut med honom menar jag.
Så nu laddar jag hem Ghostrider och National Treasure II.
And what with IPRED så kommer jag väl hamna i fängelse för ovanstående.

Godnatt.

1 comment:

Evelina said...

Alltså... Jag... Agd.... Jävla J.K. Rowling. Sitter och Går igenom varenda jävla känsla igen, medans jag lyssnar på Deathly Hallows... Dudley som bara "I don't think you're a waste of space."... HEDWIG LIKSOM :O
AH Jag återgår till mitt motto "DE ÄR ALLA HITLER!"