12.08.2008

Is it fun driving taxi?

Hemma igen.
Das mutterland var spännande, mycket känslor all over the place, alltid, närsomhelst.
Men jag var omgiven av fina människor som gärna kramas när man gråter och tänker på sin mormor, så det gick bra det med.

Blogger bråkar med mig, så den snitsiga re-cap jag hade tänkt köra - med punktlistor och allt- får glatt vänta till en annan dag, när jag inte känner mig riktigt lika sjuk, eller är riktigt lika trött.

Jag kan dock informera läsarskapet att det nu är bekräftat att jag bara faller för människor jag absolut inte kan få. Och det är inte en åt gången heller, nej nej. Då skulle det ju vara.. mindre komplicerat. Phöh.

Lyssna på The Killers - Spaceman.

And the zipping white light beams
disregards the bombs and satellites
That was the turning point
That was one lonely night

The song maker says, "It ain't so bad"
The dream maker's gonna make you mad
The spaceman says, "Everybody look down
Its all in your mind."

Godnatt.

No comments: