12.06.2008

Jag älskar att vara ett barn av data-åldern.

Sitter just nu på den rätt så ofräscha färjan mot das mutterland,
det är fullt av män i medelåldern och uppåt, illaluktande och skånska, uppenbarligen med siktet inställt på billig, tysk öl. De är inte så trevliga.

Desto trevligare är att vi har fått lussa för kaptenen, sjungit en vers av "nu tändas" i högtalarna, och sedan lussat i cafeterian. Mot detta fick vi en egen hytt att förvara våra saker i, och gratis frukost-buffé. Du minns konversationen vi hade om hotelfrukost, mamma? Här finns bacon och tre sorters juice. ^_^
Och här finns även, till min enorma glädje; ett trådlöst nätverk!
Mot 40 kr får jag glida runt på nätverket internet@sea i en hel timme.
Som sagt, jag älskar att vara ett barn av data-åldern.

Vi bör anlända im Deutschland rätt så exakt klockan tolv.
Sen blir det lussa av!
Om det finns trålöst på hotellet uppdaterar jag därifrån.
Kärlek <3

1 comment:

Haje said...

GRATTIS!!!! Puss och Kram