1.20.2009

And the FAIL goes to...

Jag är seriöst jävligt fail.
På två dagar har jag lyckats få två prickar i registret på vikariepoolen.
Igår morse vaknade jag inte ens när de ringde.
Imorse var jag jätteduktig; gick upp 20 över sex och satte mig vid telefonen och väntade. Dock märkte jag inte att jag i min iver att inte väcka Charlie eller hennes mamma med en högljudd ringsignal lyckades stänga av både ljud och vibration på telefonen.
Just vill jag bara lägga mig ned och kräkas.

Jag fick tag på Vikariepoolskvinnan dock, som skällde lite på mig men sa att jag skulle sitta kvar vid telefonen, för hon skulle kanske få in fler jobb innan klockan nio.
Nu sitter jag i Charlie kök och väntar på pappa som fylld av sympati och kärlek gick med på att skjutsa mig till Annehem.

Guh.
Barn är väl snälla?
Right?


Var inne i malmö igår, för första gången på typ tre månader.
Det var.. ungefär som jag förväntade mig att det skulle vara.
Dock; påväg dit såg jag Ola Salo utanför Lidl (han gick bara förbi, inte in eller ut). Han hade ett enormt skägg och en enorm pälsmössa på huvudet. Han såg lite rädd ut, som om han var skräckslagen för att någon skulle känna igen honom.
Eller så är han bara lite sliten.
Jesus Christ Superstar på fredag!
Toodles.

1 comment:

Evelina said...

Barn är de snällaste och hemskaste i världen :') Usch jag vill också jobba :(