1.17.2009

It's a constant flow.

Hemma igen efter en rätt så spontan krogrunda.
Först blev jag med tvång forslad hem till Sofie så att hennes mamma kunde bjuda på vin och höra oss spela piano och sjunga. Det blev en kombinerad förfest - repa.
Sedan begav det sig mot Mods, som visade sig vara precis lika högljutt och trångt som jag mindes det. Vi drog vidare till Bull. Jag älskar att vara stammis.

Men nu är jag som sagt hemma igen, och jag tänkte avrunda med en lista på saker som slog mig med en skrämmande klarhet - med tanke på mitt placebo-berusade tillstånd - från och med att jag klev in genom ytterdörren till att jag drog på mig mammas Springsteen tröja och kröp ner i min fantastiska säng. (Dubbla täcken, Jääh!)
  • Att kunna bli placebo-stupfull på två glas vin och två smyg-sippar cosmo är oerhört ekonomiskt.
  • Skor från skopunkten är mycket bättre än skor från.. ställen som tar betalt för ett märke, T.ex. Bianco, Skorett eller Nilson.
  • Det är illa att bortsta tänderna jättenoga för att sedan komma ihåg att man är väldigt hungrig (sådär så att det kurrar). Då vill man liksom inte äta någonting, för då förstörs hela grejen med mintsmaken och lenheten.
  • Det är obehagligt när ens mage kurrar. Det känns som om det ekar.
  • J. K. Rowling är typ.. Gud.
  • Stephen Fry som läser det som J. K. Rowling skrivit är typ.. bättre än Gud.
  • Att få krypa ner i sin säng med en dator i knät har en väldigt hög mysfaktor.
  • Det är faktiskt väldigt sexigt när två män kyssar varandra.
  • Fanfiction borde få fredspriset. Det finns nog inget som enar så mångar människor World Wide. Möjligtvis Gud. Men han har ju alltid ett finger med i spelet.
  • Kyrkan är hysteriskt underskattad.
  • Tekniskt sett påbörjas Dalarna 2009 om 28 dagar.

Heh. Min hjärna är spaz. Natti natti.

No comments: