1.03.2009

Natten är mörk ibland.

Vill skicka lite kärlek till de som behöver den, så här mitt i natten.
Det finns människor som får allt för lite.
Människor som inte vet hur de ska ta emot den.
Människor som inte kan känna av den överhuvudtaget.

Det finns människor som vill ge den, och som blir lämnade kvar när andra inte vill ta emot den. Det finns människor som står bredvid och ser allt hända. De som blir de indirekt sårade, och ibland de som får mest ont.

God,
Grant us the Serenity to accept the things we cannot change,
Courage to change the things we can,
and the Wisdom to know the difference.

2 comments:

Evelina said...

Gosh vad du är givmild och omtänksam. Sån är inte jag. Jag är ego och hagalen, så jag stjäl åt mig lite av den kärleken tror jag. Det behövs just nu.

Puss på dig.

Fröken Stina said...

Älskar dig!