1.13.2009

Shout Out Loud.

Idag är liksom Dagen D.
Om 1,5 timme ska jag vara på Arkivgatan 5 och prata med Durand-kvinnan och ge ett fullkomligt fantastiskt intryck. Och då kommer hon fullkomligen kasta jobb på mig.
Gärna utan att jag behöver jobba.

Guh.
Jag är jävligt röksugen, men en distinkt brist på pengar leder naturligtvis till en distinkt brist på cigg. Det verkar som om jag får hålla upp ett tag. Rövhatt.
Jag vill inte gå runt och vara grinig och röksugen nu. Mina konfirmander lyckas så bra med den effekten på egen hand att allt annat är en Walk in the park.
Men de är rätt fina ändå. Med undantag.

Nej, nu ska jag titta på Ringaren i Notre Dam. (Som jag för övrigt tankade hem på 7 minuter, med en snitt hastighet på 1,2MB/s. Heh ^_^ ) Och efter att jag skaffat jobb och varit och tränat tills jag stupar på Friskishuset, då ska jag hem till Mia W och plundra hennes pepparkakshus. Sweet!

Wish me luck.

2 comments:

maria said...

Pepparkakshuset var naaaajs :D
PUSS

Fröken Stina said...

Hur har det gått gumman? Gick det bra på intervjun? Pusskram