2.13.2009

Come so far, got so far to go.

Well, Well.
Då var det dags.
Gah.

Väskan är packad och hysteriskt tung - jag kopplade inte att plats för fler saker betyder fler saker som väger mög-mycket - och jag ska snart bege mig till stan, med slutgiltigt sikte på Charlie. Vi ska sedan släpa, rulla eller lifta oss bort till kyrkan, och sedan- Gah.
No going back now. Jag har dock valt att inte följa min kära systers råd, och kör på varma fodrade stövlar istället för högklackat. Heh.

Det ska bli hysteriskt.
Om det betyder hysteriskt roligt eller hysteriskt kaos, det vette fan.

Jaja.
Vi har i alla fall lyckats övertyga prästen om att konfirmanderna ska slippa se Bend it like fucking Beckham, och istället få avnjuta the fab som är Juno.
Så. Jag åker till Dalarna, och ni andra lyssnar på Kimya Dawson och är duktiga.

Toodles.

2 comments:

Mallikarjuna said...

beautiful interests

Haje said...

hahahahahahah
kåmpis?
Kram