3.21.2009

Don't tear apart my satin summer nights

Dagen har varit väldigt trevlig.
Massvis med fina människor, och mina hosta har börjat släppa.
(Ta i trä - knock, knock.)
Först en massa Criminal Minds och chockladpuding med Charlie,
och sedan Bull med det senaste tillskottet av HannaJo som nu ska sugas med in och bli en av flocken igen. Saknat dig, flickan min. <3

Det enda som skymmer min sol är att jag inte alls vet hur i helvete det är med en av mina närmaste. En av de som hållit mig om ryggen, och gråtit, skrattat, sjungit och kämpat med mig i år nu. Det känns som att allt jag gör blir fel, som att det är särskilt mig du har något emot. Jag vet att jag faktiskt inte gjort någonting, men du blir så här oftare och oftare, och det gör mig väldigt ont.
Jag oroar mig för dig.

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Leverage, nedkrupen i min säng,
och sedan ska jag sova. För lite ont i huvudet har jag faktiskt.
Det blir för högt tryck av att snörvla hela tiden.
Godnatt.

1 comment:

Veronica said...

Ooohh criminal minds var s¨ååååååå bra nu senast! gahhh