3.02.2009

Hey, baby, you look like you could use a stiff one.

Jag har fått en finne på rumpan.
Jag trodde att sådanta ting var myter, att de bara hände i löjliga krönikor och amerikanska sitcoms, men ta mej fan om jag inte går och skaffar mig en själv.
Det är rätt så omöjligt att sitta.

(Nej, nu överdrev jag, men vafan - Jag har en finne på rumpan.)

Jag hoppas att jag inte behöver jobba imorgon.
Eller jo, om jag får jobba på Pandan eller Annegården.
Ska jag till ett nytt ställe måste jag spendera halva dagen med att lära mig barnens namn, för att sedan få dem att acceptera mig lagom till lunch-vilan. Sedan rätt vad det är så ska jag hem, och sen glömmer jag alla namn igen. Lönt.

Men men.
Fika med Pernilla imorgon iaf.
Älskar människor som man inte träffat på länge, som bara dyker och kräver en fika.
Speciellt fina människor som Pernilla.
Nu börjar det rycka i mitt vänstra öga - ett säkert tecken på att jag borde sova.
Godnatt!

No comments: