3.15.2009

Inlägg Nr. 200

Tyckte det var lite roligt att jag nu är uppe i 200 inlägg.
Dock har jag ingen aning om hur många procent av mina inlägg faktiskt handlar om någonting, eller om allt bara är bajs.
Men men, det är ändå bara min Mor, Syster och Evlajn som läser min blogg ändå, så vafan ^_^

Idag ska jag byta lakan i min säng, lägga in mina kläder i garderoben och läsa en jättelång, hysteriskt dålig fanfic - bara för nostalgins skull.

// Det är jobbigt att inte veta var man står med människor man älskar. //

4 comments:

maria said...

Eey, jag läser också din blogg m-f :D

Veronica said...

Haaaj! Vem vet du inte var du står med? cp-mening men annyyyyyywaaaaayyyy! :) Det är väl inte jaaag? :(

Johanna said...

Jag läser väl också den! Mja, fanfiction juuuue :D herregud, människa :P Mja, fett sunkigt. Om allt går som det ska är jag ensam hemma fredagkväll, free? Pöss

Caty said...

Din faster är ett lojalt fan av din blogg också (och framför allt av dig förstås:-)))
Kramar Catrin