3.23.2009

Tech Support, how may we help you?

Jag sitter med Sofie i örat.
Vi har lekt Tech Support ett tag nu, och sedan presenterade jag henne för LolCats och Cyanide & Happiness. Lol. ^_^

Jag har varit sjuk idag med.
Vikariepoolen ringde glatt och frågade om jag fortfarande var sjuk eller om jag helt sonika glömt friskanmäla mig. Jag hostar fortfarande som en gammal man med bronkit. Rosslar och har mig, skit och mög. Jag tänker vara hemma imorgon också, men sedan får världen fan ta att jag hostar. Jag smittar ju uppenbarligen inte. Det känns bara så fel att ta hand om barn när man låter som en vandrande sluta-röka-reklam. (Jag har för övrigt varit väldigt duktig med rökningen. Har varken råd eller lungor till att röka mer än två cigg om dagen.)

Lön på fredag. Hoppas jag. Kyrkans lön i alla fall.
Kommunens får jag på tisdag. Om en vecka.
Jaja. Mer fanfiction.

No comments: