3.10.2009

Can't read my pokerface

Dagen gick från sömnig till relativt kass till rätt så ganska najs.
Det började med att vikariepoolen inte ringde. De ringer fan aldrig när de ska.
Jag spenderade sedan tre timmar med att ponera hur allting skulle gå åt pipsvängen eftersom jag har så lite pengar, så lite jobb och så fruktansvärt mycket vilja. Sedan rökte jag två cigg och duschade. Det gick inte över, men jag var i alla fall ren.

Efter det läste jag säkert en 30 Criminal Minds slash-fics och rökte en cigg till.
jag lagade pasta och fiskpinnar, och sedan ringde vikariepoolen. Genast flög mitt humör i höjden, tätt följt av att mamma ringde och förvarnade att hon var på väg hem från Ullared med enorma kassar fyllda med materialistisk lycka.

Nu har jag nya kläder, jobb för imorgon och skamlöst bra musik i min iPod.
Natti.

//Jag tänker faktiskt tycka att Lady Gaga är bra,
för det är faktiskt trevligt att känna sig snygg och sexig ibland, och när man dansar blir allt bättre. //

1 comment:

Haje said...

Som det piggar upp med lite (eller rent av mycket) materialistisk lycka emellanåt!