3.05.2009

Wouldn't that be Radical?

Busy little beaver, yes.
Har på några dagar lyckats leka berg-och-dalbana med känslor och framtidsutsikter och fan och hela hans tjocka släkt.

Igår förklarade jag öppet krig mot Telenor och skaffade mig ett 3-abonnemang. Fick en säxig mobil på köpet. Nu ska jag betala 199 kr i månaden till Telenor, fram till och med Juni, sen ska de få nöja sig med 99 kr i månaden, tills jag är fri att räcka ett stort finger åt dem allihop.

Hela processen med mobilen var rätt underhållande kan jag tänka mig, iaf för utomstående. Personligen pendlade jag mellan "Yay, nytt bra abonnemang", "Herregud, jag kommer ALDRIG ha råd med det här, vad fan har jag gjort?!" och "Ooohh, Shiny..." ända fram tills för tio minuter sedan.

För tio minuter sedan skickade jag in en ansökan om jobb på GFK Marknadsundersökningar.
Heh. Back to the phones. >_<

Jag har insett hur mycket pengar jag kommer behöva i sommar.
Och hur mycket jag faktiskt inte tjänar.
Funderar på att trycka flyers och passa barn i St Råby om det skiter sig med GFK.
Barn kan jag ju liksom.

Iaf. Nytt nummer: yay! 0760 - 15 07 72
Lägg till JETZT.

1 comment:

Johanna said...

Nu vet jag typ ditt telefonnr, för typ första gången på.. för alltid. Eller så.